יישוב מעלה אפרים

תוכן עניינים

מידע למתיישב

אוהבים טבע, מרחב ונוף? מחפשים לגור ולצמוח יחד עם קהילה חמה ומגוונת?בימים אלו נבנית שכונת 'נוף הירדן' ביישוב המתחדש- מעלה אפרים.

בפרויקט 'נוף הירדן' תמצאו 70 יח"ד צמודות קרקע במבנים חד משפחתי, דו משפחתי ושלישיות באיכות בניה ללא פשרות, בסטנדרט בניה גבוה ובמחירים שלא יחזרו!

משפחות ישראליות רבות משנות כיוון בשנים האחרונות והן מחפשות יישובים בעלי צביון כפרי כדי להתגורר בהם במקום לגור בעיר הצפופה והסואנת.

יישוב במיקום גיאוגרפי ייחודי

אחת האופציות המעניינות היא היישוב מעלה אפרים נוף הירדן. מדובר ביישוב הממוקם בסמוך לבקעת הירדן, לכן התושבים נהנים מהנוף המרהיב שהם רואים בכל פינה ובכל תצפית. כיף להתעורר כל בוקר מול הטבע היפהפה במקום מול הנוף האורבני.

השירות לתושבים

מעלה אפרים היא מועצה מקומית משנת 1981 אשר מעניקה שירותים נרחבים לתושביה. המגמה היא שהתושבים יקבלו את מירב השירותים הקהילתיים ביישוב עצמו וכך הם לא יצטרכו לנסוע ליישובים סמוכים או רחוקים.

תושבי מעלה אפרים נוף הירדן נהנים מהימצאותם של גני ילדים בתי ספר איכותיים, בתי כנסת, מקווה טהרה, מכינה קדם צבאית, מגרשי שעשועים לכל הגילאים, סניפים של קופת חולים כללית ומאוחדת בית הקשיש ומרכזים מסחריים.

מגורים ביישוב קהילתי מעולה

היתרון הגדול של מעלה אפרים נוף הירדן הוא שמדובר בקהילה קטנה יחסית של כ – 450 משפחות אשר פיתחו עם השנים קשרי קהילה ענפים ונעימים ביותר. האוכלוסייה מורכבת הן מחילוניים והן מדתיים והם חיים בסינרגיה נעימה ונהנים מחיי קהילה תוססים ומעניינים.

משפחות רבות מתגוררות ביישוב זה כבר עשרות שנים, ילדיהם ונכדיהם גרים בו והם נהנים ממרחב משפחתי מעולה שמאפשר להם יחד חיים שקטים המשלבים הן עשייה על פי המקצוע של כל אחד מהם והן הנאה מרובה מהחיים השקטים בטבע.

בנייה חדשה ברחבי המועצה המקומית

משפחות רבות מתעניינות בנושא מגורים ביישוב מעלה אפרים נוף הירדן ויש היצע של כמה סוגי דירות ובתים עבורם באמצעות חברת המתיישבים. החשיבה היא תמיד קדימה ולכן מוצע לדוגמה דגם של בית חד משפחתי בן ארבעה חדרים הכולל גינה רחבת ידיים, שתי חניות ואפשרות של בנייה בעתיד. כך עם הרחבת המשפחה אפשר ליהנות מבית הרבה יותר גדול. אופציה זו קיימת גם במבנים הדו משפחתיים שגם הם בני ארבעה חדרים ומאפשרים חנייה לשני רכבים.

קיימות גם דירות דופלקס גדולות בנות ארבעה חדרים עם מרפסת גדולה ושטח נרחב של גינה, ברמה של דירה בנויה או מעטפת. כמו כן פנטהאוז מרהיב בן חמישה חדרים המכיל גינה יפהפייה ומרפסת נאה.

אם אתם מעוניינים לקבל מידע, נשמח אם תיצרו אתנו קשר ואחד הנציגים המומחים של המתיישבים יעניק לכם הסבר מלא על כל האפשרויות הקיימות, כדי שתבחרו את האופציה המתאימה לכם.

מוזמנים להתרשם מעוד פרויקטים של חברת המתיישבים:

סביבת המגורים היא נושא מהותי ובעל דרגת חשיבות גבוהה אצל כל משפחה. כשמעוניינים לרכוש בית חושבים קודם כול על העיר או על היישוב, שיאפשר לכל בני המשפחה איכות חיים גבוהה.
מעלה לבונה הוא אחד היישובים היפהפיים במטה בנימין ולכן גרות בו כבר כ – 140 משפחות ובתקופה הקרובה מספרם יגדל.
הר חברון הוא אחד האזורים המבוקשים ביותר למגורים בשטחי יהודה ושומרון ומכיוון שלכל יישוב יש את הצביון שלו, הלקוחות בוחנים בדרך כלל כמה וכמה יישובים באמצעות סיורים ופגישות עם אנשי מקצוע של המתיישבים, ולאחר מכן קל להם יותר לקבל החלטות

רוצים להתייעץ?

או השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות