בתים למכירה בשדמות מחולה

תוכן עניינים

קניית בית היא הגשמת חלום אבל הדרך עד לרגע המנוחה יכולה להיות לא פשוטה, רצופה בבירוקרטיות, אישורים, בדיקות, טפסים, משרדים ממשלתיים וזוג צעיר בתחילת דרכו עלול למצוא את עצמו אבוד מול המערכת. אחת האופציות המעניינות היא בתים למכירה בשדמות מחולה שעשויה להיות האפשרות הנכונה עבורכם.

בתים בשדמות מחולה

היישוב שדמות מחולה נמצא בצפון לבקעת הירדן והוא אחד היישובים הגדולים באזור. היישוב שהוקם כהיאחזות נח"ל בשנות ה 80, התאחד עם יישוב נוסף וקבע את ייעודו כמושב שיתופי, הופרד בשנות ה 90 אך נשאר בחלקו יישוב שיתופי וצביונו עד היום מתחלק בין יישוב לשיתופי לקהילתי בעל צביון דתי. ביישוב פועלת ישיבת הסדר, ענפי משק רבים וממקום מושבו על הגבעה הוא צופה על נוף מרהיב של בקעת הירדן כולה. ישנה התפתחות גדלה והולכת של בנייה ביישוב ולא מעט פרויקטים למכירה בשדמות מחולה.

שדמות מחולה

איכות חיים בשדמות מחולה

בתים למכירה בשדמות מחולה הם אפשרות מצוינת למשפחות אשר מעוניינות בחיי קהילה עם זיקה לאורח חיים דתי. ביישוב תוכלו למצוא את כל הדרוש למשפחה צעירה החל ממוסדות חינוך, תנועות נוער, שירותי בריאות, פעילות ספורט, תרבות ודת ועד למרכז תיירות, אירוח כפרי וישיבת הסדר וכל זאת בנוף בראשיתי מופלא וקסום. היתרון הוא שמדובר במחיר סביר המאפשר לזוגות צעירים לרכוש בית גדול עם גינה רחבה שיאפשר למשפחה לגדול ולקבוע את משכנה לשנים רבות. הרוכשים של פרויקטים למכירה בשדמות מחולה ייהנו מתנאים ומהסדרי תשלומים גמישים באמצעות השירות של המתיישבים פרויקטים בשומרון.

בתים למכירה בשדמות מחולה

בתים למכירה במיקום יפהפה

להגשמת החלום לבית ביהודה ושומרון, אנחנו המומחים של המתיישבים נעזור לכם למצוא את היישוב המתאים לכם ואת הבית בגודל הנכון עבורכם. נלווה אתכם בתהליך וביחד אתכם נראה את החלום מתגשם.

נעניק לכם מניסיוננו העשיר במציאת פרויקטים למכירה בשדמות מחולה ופרויקטים נוספים באזור יהודה ושומרון כולו ונדאג שאתם תיהנו לאורך התהליך ולא תצטרכו להתמודד עם בירוקרטיות מורכבות.
נשמח לשבת אתכם על כוס קפה ולהכיר אתכם. צרו אתנו קשר כבר עכשיו והבית החדש שלכם נמצא במרחק נגיעה.

מוזמנים להתרשם מעוד פרויקטים של חברת המתיישבים:

סביבת המגורים היא נושא מהותי ובעל דרגת חשיבות גבוהה אצל כל משפחה. כשמעוניינים לרכוש בית חושבים קודם כול על העיר או על היישוב, שיאפשר לכל בני המשפחה איכות חיים גבוהה.
מעלה לבונה הוא אחד היישובים היפהפיים במטה בנימין ולכן גרות בו כבר כ – 140 משפחות ובתקופה הקרובה מספרם יגדל.
הר חברון הוא אחד האזורים המבוקשים ביותר למגורים בשטחי יהודה ושומרון ומכיוון שלכל יישוב יש את הצביון שלו, הלקוחות בוחנים בדרך כלל כמה וכמה יישובים באמצעות סיורים ופגישות עם אנשי מקצוע של המתיישבים, ולאחר מכן קל להם יותר לקבל החלטות

רוצים להתייעץ?

או השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות