יישוב קרית נטפים

תוכן עניינים

מידע למתיישב

פרויקט "נטף" הינו הפרויקט הגדול והמשמעותי ביישוב קרית נטפים.השכונה הצעירה כוללת 8 בניינים ו- 96 יח"ד בתמהיל מגוון מול נוף שומרון ירוק וקסום. קרית נטפים נהנית ממיקום מושלם בשומרון. היישוב נמצא בשרשרת היישובים המחברים את מרכז הארץ ומרכז השומרון ונהנה מחיבור מהיר לכביש 5 וכביש 6, גישה מהירה לתחנת הרכבת ולערים ראש העין ופתח תקווה, ומרחק דקות נסיעה מהעיר אריאל והאוניברסיטה. פרויקט "נטף" הוא הזדמנות להצטרף לקהילה מבוססת, הזדמנות לאיכות חיים, לחינוך מצוין ולחיים מול נוף ירוק וקסום. השכונה הצעירה היא הזדמנות להגשמת כל החלומות שלכם.

יהודה ושומרון היה לחבל ארץ משגשג ופורח בשל תנופת ההתיישבות המתרחבת. מעל למאה ישובים בעלי אופי התיישבותי מגוון מתקיימים בו החל בישובים קהילתיים, מושבים וכלה בערים. כל ישוב הוא בעל אופי ייחודי כך שכל משפחה יכולה לבחור את היישוב המתאים לה ביותר.

למה כדאי לעבור לגור בקרית נטפים ביהודה ושומרון?

למגורים בחבל ארץ יפהפה זה יש יתרונות רבים. אפשר ליהנות ממרחבים בראשיתיים ויפים, מהאוויר הצח ומהקרבה למרכז הארץ . אך עם זאת היתרון המרכזי ביותר הוא מחירי הדיור הנוחים, יחסית לשאר אזורי הארץ. מלבד זאת, בשל ההתיישבות המתרחבת של הבנייה ביהודה ושומרון, קיימת השקעה רבה יותר בתשתיות, בחינוך, בתרבות ובתיירות.

אופי היישובים ביהודה ושומרון הוא מגוון, כמו בכל שאר חלקי הארץ. אפשר למצוא ישובים בעלי אופי דתי, ישובים בעלי אופי חרדי, ישובים חילוניים וגם קהילות מעורבות.

קרית נטפים – קהילה שהיא משפחה

קרית נטפים הוא ישוב קהילתי דתי אשר שייך למועצה האזורית שומרון. המיקום של קרית נטפים נטף נמצא כשלושים דקות מתל-אביב וגוש דן. הישוב צמוד לכביש 5, מה שמאפשר גישה מהירה אל העיר אריאל ולאוניברסיטה. מלבד זאת יש גישה מהירה גם לכביש 6, לתחנת הרכבת בראש העין ופתח תקווה. כמו כן פועלת תחבורה ציבורית בתדירות גבוהה כך שהגישה אל הישוב וממנו היא קלה ונוחה.

מבחינת אוכלוסייה הישוב מונה כ – 200 משפחות בעלות אופי הטרוגני בכל ההיבטים – גילאים, עדות ורמה דתית. בקרית נטפים נטף שמים משקל רב על קידום חיי החברה והפעילויות עבור התושבים בדגש על ילדי הישוב ובני הנוער.

אפשר למצוא בקרית נטפים נטף מגוון רחב של פעילויות תרבות כגון חוגים, ספרייה, בית נוער, מגרשי כדורגל וכדורסל וגני שעשועים מודרניים. מוסדות החינוך בישוב כוללים מעון פעוטות, גני ילדים וסניף של תנועת הנוער "בני עקיבא". כמו כן יש בישוב שלושה בתי כנסת ומקוואות.

מידע על השכונה החדשה – נטף

קרית נטפים נטף היא שכונה צעירה שהיא ההרחבה המשמעותית הראשונה בישוב, היא עתידה למשוך אליה משפחות צעירות המעוניינות לשדרג את רמת חייהם הן מבחינת אזור המגורים המאופיין בשקט פסטורלי והן מבחינת עליה ברמת איכות הדיור לסגנון מגורים מודרני.

המומחיות שלנו, בחברת המתיישבים, היא ליווי והנגשת ההתיישבות שלכם, עד למציאת הבית המדויק ביותר עבורכם. אם קרית נטפים נטף הוא המקום בשבילכם, פנו אלינו, אנחנו לרשותכם בכל נושא הקשור לביתכם החדש.

סביבת המגורים היא נושא מהותי ובעל דרגת חשיבות גבוהה אצל כל משפחה. כשמעוניינים לרכוש בית חושבים קודם כול על העיר או על היישוב, שיאפשר לכל בני המשפחה איכות חיים גבוהה.
מעלה לבונה הוא אחד היישובים היפהפיים במטה בנימין ולכן גרות בו כבר כ – 140 משפחות ובתקופה הקרובה מספרם יגדל.
הר חברון הוא אחד האזורים המבוקשים ביותר למגורים בשטחי יהודה ושומרון ומכיוון שלכל יישוב יש את הצביון שלו, הלקוחות בוחנים בדרך כלל כמה וכמה יישובים באמצעות סיורים ופגישות עם אנשי מקצוע של המתיישבים, ולאחר מכן קל להם יותר לקבל החלטות

רוצים להתייעץ?

או השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות