יישוב קרני שומרון

תוכן עניינים

מידע למתיישב

אורנים החדשה הינה שכונה צעירה, יפה ותוססת הממוקמת במרכז היישוב קרני שומרון בסמוך לשכונת גינות שומרון ובליבה של חורשת אורנים מרהיבה ורחבת ידיים.
מתחם המגורים בשכונה כולל כ- 200 יחידות דיור בבנייני יוקרה מדורגים בני 4-5 קומות הצופים בצדם האחד אל נוף ירוק ועוצר נשימה.
תמהיל הדירות מגוון ועשיר וכולל מגוון דירות מרווחות בנות 3-6 חדרים שגודלן נע בין 80 מ"ר ל- 140 מ"ר + מרפסות גדולות / גינות רחבות ידיים.

ביהודה ושומרון קיימים מעל 100 ישובים וערים, בשנים האחרונות ההתיישבות ביהודה ושומרון משגשגת, פורחת ותופסת תאוצה.

מה מושך אנשים לבוא ולגור ביהודה ושומרון?

ישנן סיבות רבות לבוא ולגור ביישובי יהודה ושומרון. בין שזה האוויר הצח, הנוף המרהיב, האנשים והישובים הקהילתיים או מחירי הדיור. כל אלה מביאים למגורים באיכות חיים טובה שקשה למצוא במקומות אחרים בארץ.

בשנים האחרונות ישובים רבים ביהודה ושומרון קולטים משפחות רבות וממשיכים בתנופת הבנייה ההולכת וגדלה. בשל הצמיחה הנרחבת והענפה בישובים השונים קיימת השקעה רבה יותר בחינוך, בתרבות ובתיירות.

 קרני שומרון אורנים

אופיים של היישובים

כמו בכל מקום בארץ, גם ביהודה ושומרון אפשר למצוא ישובים בעלי אופי מגוון. ישנם ישובים בעלי אופי דתי, ישובים בעלי אופי חרדי, ישובים חילוניים וגם קהילות מעורבות.

לגור במרכז הארץ

קרני שומרון היא מועצה מקומית הממוקמת במרכז השומרון. היא נמצאת כעשרים קילומטרים מזרחית לכפר סבא בכביש 55, מערבית לקדומים ומזרחית למעלה שומרון, כרבע שעה נסיעה מכפר סבא וצפון גוש דן. בקרני שומרון אפשר למצוא מגוון רחב של מוסדות המיועדים לקידום רווחתם של התושבים.

לדוגמה ישנן ספריות מפותחות ומרכזי מידע ממוחשבים, קניון מסחרי, אזורי תעשייה שבהם פועלים מגוון עסקים ומפעלים, בתי כנסת, מתחמי ספורט הכוללים חדרי כושר שיש בהם גם בריכת שחייה מקורה וסאונה. קיימים גם מוסדות חינוך דתיים וחילוניים ותנועות נוער פעילות – בני עקיבא והצופים.

למען התושבים פועל במקום מרכז חירום אזורי המעניק שרותי חירום, כבאות ומד"א לכלל האזור. קרני שומרון מורכבת ממספר שכונות גדולות (מעלה שומרון, קרני שומרון, נווה עליזה, נווה מנחם, גינות שומרון) בימים אלו נבנית שכונה חדשה ממש במרכז המועצה – שכונת אורנים.

מידע על השכונה האיכותית

שכונת אורנים היא שכונה צעירה ויפה בעלת אופי קהילתי מעורב. השכונה ממוקמת במרכז קרני שומרון, בסמוך לשכונת גינות שומרון וממוקמת בליבה של חורשת אורנים מרהיבה.

פרויקט אורנים מכיל בתוכו תמהיל מגורים מגוון היכול להתאים לכל משפחה. יש מתחם מגורים ובו בניינים מדורגים ויוקרתיים. בכל בניין יש בין 4 ל – 5 קומות והוא כולל יחידות דיור רבות ומרווחות בנות 6-4 חדרים בגדלים שונים. בחלק מהדירות אפשר למצוא מרפסות גדולות או גינות מרווחות. הבניינים צופים מצידם האחד אל נוף ירוק ועוצר נשימה.

המומחיות שלנו, בחברת המתיישבים, היא ליווי והנגשת ההתיישבות שלכם, עד למציאת הבית המדויק ביותר עבורכם בכמה שפחות כאב ראש והוצאות מיותרות. אם קרני שומרון הוא המקום בשבילכם, פנו אלינו, אנחנו לרשותכם בכל נושא הנוגע לביתכם החדש.

מוזמנים להתרשם מעוד פרויקטים של חברת המתיישבים:

סביבת המגורים היא נושא מהותי ובעל דרגת חשיבות גבוהה אצל כל משפחה. כשמעוניינים לרכוש בית חושבים קודם כול על העיר או על היישוב, שיאפשר לכל בני המשפחה איכות חיים גבוהה.
מעלה לבונה הוא אחד היישובים היפהפיים במטה בנימין ולכן גרות בו כבר כ – 140 משפחות ובתקופה הקרובה מספרם יגדל.
הר חברון הוא אחד האזורים המבוקשים ביותר למגורים בשטחי יהודה ושומרון ומכיוון שלכל יישוב יש את הצביון שלו, הלקוחות בוחנים בדרך כלל כמה וכמה יישובים באמצעות סיורים ופגישות עם אנשי מקצוע של המתיישבים, ולאחר מכן קל להם יותר לקבל החלטות

רוצים להתייעץ?

או השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות