יישוב בית יתיר

תוכן עניינים

מידע למתיישב

הישוב נמצא בעיצומו של פרויקט בנייה גדול, הכולל 23 בתים בשלב א' ו-17 בתים בשלב ב'.פרויקט בית יתיר של בתי אמנה כולל צמודי קרקע דו משפחתיים החל מ- 140 מ"ר על קרקע של חצי דונם ורביעיות.

זה הזמן להתחדש בחבל יתיר המתפתח!

ההתיישבות ביהודה ושומרון משגשגת ופורחת. מעל מאה ישובים ממוקמים בסביבה זו זה והם גדלים ומתפתחים לכדי ישובים קהילתיים הטומנים בחובם מגוון אוכלוסיות.

ההתיישבות ביהודה ושומרון כוללת ערים וישובים קהילתיים. מרקם האוכלוסייה המאפיין ערים וישובים אלה מגוון כמו בכל מקום בארץ. קיימות קהילות מעורבות, ישובים בעלי אופי דתי, ישובים בעלי אופי חרדי וישובים חילוניים.

יתרונות המגורים ביהודה ושומרון

המגורים באזור זה כוללים יתרונות רבים. היתרון המרכזי הוא המחירים הנוחים של הדיור, יחסית לשאר אזורי הארץ. יתרונות נוספים, שלא ניתן להמעיט בערכם, הם האוויר הצח, הנוף הייחודי והמרהיב והקרבה למרכז הארץ המאפשרת נסיעה קצרה יחסית לשם עבודה, ביקורים משפחתיים או לגיוון חיי התרבות והפנאי. בנוסף על כל אלה תנופת הבניה ביהודה ושומרון רק הולכת וגדלה. בשל הצמיחה הנרחבת והענפה. באזור זה קיימת השקעה רבה יותר המביאה לשיפור ולמיטוב שירותי החינוך, התרבות והתיירות.

בית יתיר – להתיישב ברוח אחרת

בית יתיר הוא ישוב קהילתי דתי הממוקם בדרום הר חברון והוא אחד מהמושבים המיוחדים ביהודה ושומרון. המושב ממוקם סמוך למגוון של יישובים – לדוגמה 18 דקות מערד, 45 דקות מבאר שבע, 25 דקות מקריית ארבע, 53 דקות מירושלים .

קהילת בית יתיר מונה כמאה משפחות הן ותיקות והן צעירות. היישוב מתאפיין בקשר חם בין המשפחות, דאגה לזולת ואכפתיות.

ביישוב אפשר למצוא מוסדות קהילתיים רבים ביניהם בתי כנסת (אשכנזי וספרדי), מקווה לנשים, מקווה לגברים, מכולת, מרפאת 'מכבי' הכוללת טיפת חלב, מועדון נוער, פעוטונים וגני ילדים לכל הגילאים, בוקרון וצהרון. מלבד זאת, ביישוב קיימת גם מכינה קדם צבאית.

פעילויות הפנאי ביישוב כוללות שיעורי תורה, תלמוד תורה, פעילויות תרבות, סניף בני עקיבא, מועדונית, ג'ימבורי, ספריה איכותית, פעילויות נוער וחוגים אחר הצהרים.

לגור בבית יתיר

חלק מתושבי בית יתיר עוסקים בענפי חקלאות שונים, חלקם עוסק בחינוך במוסדות החינוכיים הרבים הקיימים באזור וחלקם במקצועות חופשיים. בישוב עצמו אפשר למצוא עסקים מקומיים – חוות סוסים הפועלת על פי עקרונות המונטסורי ומגוון של משקים חקלאיים כגון רפתות, לולים, כרמים ומטעים.

המומחיות שלנו, בחברת המתיישבים, היא למצוא לכל לקוח את הבית המתאים לאורח חייו. לאור המבחר הגדול, המומחים שלנו מנתבים את הדרך לכל משפחה. דברו אתנו ונשמח להעניק גם לכם שירות מעולה שיוביל אתכם למגורים בדירת החלומות שלכם בבית יתיר או באחד מהישובים הפסטורליים בסביבה זו להנאה מלאה של המשפחה.

מוזמנים להתרשם מעוד פרויקטים של חברת המתיישבים:

סביבת המגורים היא נושא מהותי ובעל דרגת חשיבות גבוהה אצל כל משפחה. כשמעוניינים לרכוש בית חושבים קודם כול על העיר או על היישוב, שיאפשר לכל בני המשפחה איכות חיים גבוהה.
מעלה לבונה הוא אחד היישובים היפהפיים במטה בנימין ולכן גרות בו כבר כ – 140 משפחות ובתקופה הקרובה מספרם יגדל.
הר חברון הוא אחד האזורים המבוקשים ביותר למגורים בשטחי יהודה ושומרון ומכיוון שלכל יישוב יש את הצביון שלו, הלקוחות בוחנים בדרך כלל כמה וכמה יישובים באמצעות סיורים ופגישות עם אנשי מקצוע של המתיישבים, ולאחר מכן קל להם יותר לקבל החלטות

רוצים להתייעץ?

או השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות