בתים למכירה במושב נגוהות

תוכן עניינים

התיישבות והקמת בית בארץ ישראל היא חלומו של כל זוג צעיר אבל לעתים הדרך רצופה במכשולים. כדי למצוא את הבית הנכון לכם בין שלל בתים למכירה במושב נגוהות, אנחנו מומחי הנדל"ן של המתיישבים, נעזור לכם בתהליך.

מה צריך על מושב נגוהות?

תחילתו של היישוב נגוהות הוא כמו רבים מההתנחלויות ומהיישובים בארץ ישראל, כהיאחזות נח"ל שהוקמה בשנת 1982. היישוב הממוקם בפסגת הר חברון קיבל את שמו מהמשורר יצחק שלו בשל היותו נקודת אור יהודית באזור המשקיף על דרום השפלה. בין השנים 1986 ועד 1997 היה המקום בשליטה צבאית. ההיאחזות פוזרה עד שהתחדשה בשנת 1998 ולהיאחזות נוספה גם מדרשה חינוכית שבוגריה הפכו את המקום ליישוב הקבע שלהם שאוזרח לקראת שנת 2000 והחלו להיבנות באזור בתים למכירה במושב נגוהות. כיום היישוב מונה שבעים משפחות והיישוב קולט עוד ועוד משפחות וזוגות צעירים המעוניינים להתיישב במקום.

בתים למכירה במושב נגוהות

מושב נגוהות – לגור עם אנשים כמוכם

היישוב נגוהות שבהר חברון משקיף על חבל לכיש ונופיו המרהיבים. איכות חיים בקהילה ערכית דתית, יישוב קהילתי עם אוכלוסייה רב גילית המאפשרת השתלבות קלה לכל המעוניינים להצטרף ומחפשים בתים למכירה במושב נגוהות. זוגות צעירים ימצאו פה חיי חברה עשירים, חקלאות קטנה כמו יצרני בירה, דבש, מטעי זיתים, חוות צאן ועוד. משפחות יוכלו למצוא מוסדות חינוך רבים מהגיל הרך, בתי ספר, תנועת נוער, ספרייה, מקווה, בית כנסת, מגרשי משחקים ועוד. המיקום הגאוגרפי מאפשר גישה קלה למרכזי תעסוקה כמו ירושלים, רחובות, באר שבע ויישובים רבים נוספים.

נדלן במושב נגוהות

התיישבות במושב נגוהות כדרך חיים

אנחנו בארגון המתיישבים רואים כדרך חיים את הגשמת חלום ההתיישבות ונעזור גם לכם לעבור את התהליך בקלות, לצלוח את קשיי הבירוקרטיה ולמצוא מגוון רחב של בתים למכירה במושב נגוהות ועוד מבחר ענק של פרויקטים למכירה בשומרון.
השאירו את פרטיכם וביחד נצא אתכם לדרך שתוביל אתכם לבית שלכם. יש לנו מגוון של אפשרויות להציע לכם, בתים בגדלים שונים המותאמים למשפחות ובכמה מיקומים ביישוב. נשמח להיפגש אתכם בקרוב לשיחה עניינית מפורטת, שתהיה נקודת הזינוק שלכם לבית שלכם במיקום יוצא דופן.

למידע נוסף על הפרויקט במושב נגוהות כנסו

מוזמנים להתרשם מעוד פרויקטים של חברת המתיישבים:

סביבת המגורים היא נושא מהותי ובעל דרגת חשיבות גבוהה אצל כל משפחה. כשמעוניינים לרכוש בית חושבים קודם כול על העיר או על היישוב, שיאפשר לכל בני המשפחה איכות חיים גבוהה.
מעלה לבונה הוא אחד היישובים היפהפיים במטה בנימין ולכן גרות בו כבר כ – 140 משפחות ובתקופה הקרובה מספרם יגדל.
הר חברון הוא אחד האזורים המבוקשים ביותר למגורים בשטחי יהודה ושומרון ומכיוון שלכל יישוב יש את הצביון שלו, הלקוחות בוחנים בדרך כלל כמה וכמה יישובים באמצעות סיורים ופגישות עם אנשי מקצוע של המתיישבים, ולאחר מכן קל להם יותר לקבל החלטות

רוצים להתייעץ?

או השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות