יישוב שבות רחל

תוכן עניינים

מידע למתיישב

26 בתים חד משפחתיים מעוצבים במלאכת מחשבת תוך הקפדה על מפרט טכני עשיר ומפנק.הבתים מתוכננים בצורה ייחודית ומנצלים באופן מירבי את שטח המחיה למשפחה שלך.הבתים מוצעים בשלושה גדלים שונים, משתרעים על מגרשי ענק של כ – 500 מ"ר וגודלם נע בין 115-141 מ"ר.

בשנים האחרונות הישוב הקהילתי באזור יהודה ושומרון מתפתח בצעדי ענק. עוד ועוד משפחות מצטרפות להתיישבות הקיימת בסביבה גיאוגרפית מקסימה זו ומשדרגות את איכות חייהם.

שבות רחל – כל היתרונות

הסיבות לעבור לגור ביהודה ושומרון הן רבות וטובות. אפשר לציין את הרכב האוכלוסייה המגוון, האוויר הצח והנוף המרהיב. אך אחת הסיבות הטובות ביותר למעבר היא שדרוג של רמת החיים על ידי מעבר לבתים חדשים ומודרניים במחירים זולים, יחסית, לשאר אזורי הארץ. ישובים רבים מתרחבים וקולטים לתוכם משפחות צעירות אך גם משפחות בוגרות יותר. הישובים השונים ברחבי יהודה ושומרון מאופיינים באופי מגוון, יש ישובים דתיים, חרדיים, בעלי אופי חילוני וישובים מעורבים וכל אלה מוקפים בשקט פסטורלי. כך שבעצם כל משפחה יכולה למצוא את עצמה משתלבת באחד מהישובים הקיימים.

שבות רחל לכל משפחה

שבות רחל הוא יישוב קהילתי דתי, הנמצא מזרחית לישוב שילה שבחבל בנימין. הישוב ממוקם על הציר המחבר בין כביש 60 לכביש אלון. ישוב זה צומח ומתפתח עם השנים כך שיש בו לצד משפחות ותיקות ובוגרות גם משפחות צעירות וזוגות צעירים בתחילת דרכם המשפחתית. בשל השילוב הייחודי שבות רחל מכילה בתוכה קהילה חמה ותומכת הדוגלת בעזרה הדדית, אחווה, אכפתיות, ערבות הדדית וגמילות חסדים. בין המשפחות השונות נוצר חיבור חברתי מרשים ודינמיקה מיוחדת היוצרת מרקם חברתי ייחודי.

תושבי שבות רחל עוסקים במגוון מקצועות, אנשי חינוך, הייטק, רפואה, חקלאים ובעלי מקצועות חופשיים, עצמאים ואברכים.

הבחירה המוצלחת היא שבות רחל

בישוב שבות רחל אפשר למצוא מוסדות ציבוריים שונים ומגוונים כמו בית כנסת, מקווה, מעון, גני ילדים, משחקיה, ספריה, סניף בני עקיבא, מרכז נוער, אולם רב תכליתי, גני שעשועים ומתקני כושר. בתחום הדתי והחברתי יש פעילות ענפה מבחינת שיעורי תורה הניתנים לכלל התושבים בימות החול ובשבת, כמו כן תלמוד תורה לילדים פועל במשך השבוע בשעות אחר הצהרים.

כמו כן חוגים לילדים ולנוער. לקראת החגים ובמהלך כל השנה מתקיימים אירועי תרבות ערכיים לילדים, נוער ומבוגרים. מלבד זאת שבות רחל כוללת בתוכה מדרשה לבנות – מדרשת "בינת" בראשות הרב רונן טמיר, תושב הישוב, אליה מגיעות בנות מכל רחבי הארץ.

המומחיות שלנו, בחברת המתיישבים, היא ליווי והנגשת ההתיישבות שלכם עד למציאת הבית המדויק ביותר בדרך נעימה ועניינית. אם הישוב שבות רחל הוא המקום בשבילכם, פנו אלינו, אנחנו עומדים לרשותכם בכל נושא הנוגע לחיפוש ומציאה של ביתכם החדש.

מוזמנים להתרשם מעוד פרויקטים של חברת המתיישבים:

סביבת המגורים היא נושא מהותי ובעל דרגת חשיבות גבוהה אצל כל משפחה. כשמעוניינים לרכוש בית חושבים קודם כול על העיר או על היישוב, שיאפשר לכל בני המשפחה איכות חיים גבוהה.
מעלה לבונה הוא אחד היישובים היפהפיים במטה בנימין ולכן גרות בו כבר כ – 140 משפחות ובתקופה הקרובה מספרם יגדל.
הר חברון הוא אחד האזורים המבוקשים ביותר למגורים בשטחי יהודה ושומרון ומכיוון שלכל יישוב יש את הצביון שלו, הלקוחות בוחנים בדרך כלל כמה וכמה יישובים באמצעות סיורים ופגישות עם אנשי מקצוע של המתיישבים, ולאחר מכן קל להם יותר לקבל החלטות

רוצים להתייעץ?

או השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות