יישוב טלמון

תוכן עניינים

מידע למתיישב

פרויקט ״המצפה״ בישוב טלמון נבנה בשכונת מצפה-רועי שהוקמה לזכר תושב היישוב רועי ארבל הי״ד. השכונה ממוקמת ממש במרכז היישוב וצופה לנוף מרהיב של קו החוף והשפלה.

בפרוייקט ייבנו סה"כ 120 יח"ד, כשבשלב הראשון יבנו 32 יח"ד בארבעה בניינים, 8 דירות בכל בניין.

מגוון דירות של 4,5,6 חדרים, דירות גן ארבעה וחמישה חדרים עם גינה ענקית.

אלפי משפחות בחרו להתיישב ביהודה ושומרון בשנים האחרונות. מעל ל – 100 ישובים, מושבים וערים הוקמו באזור מדהים זה ולכל ישוב יש את הצביון הייחודי לו. ביהודה ושומרון אפשר למצוא ישובים מגוונים, חילוניים, חרדים, דתיים ומעורבים.

יתרונות המגורים ביהודה ושומרון

אזרחים רבים אוהבים את המגורים ביהודה ושומרון בזכות האוויר הצח, הנוף הקדום והאפשרות להגיע במהירות למרכז הארץ. מלבד זאת, מגוון הישובים, הוא כה גדול כך שכל משפחה יכולה למצוא את הישוב המתאים לה ביותר. וכאן מגיעים ליתרון הגדול ביותר למגורים באזור זה והוא מחירי הדיור הנמוכים, יחסית לשאר אזורי הארץ.

איכות חיים כמו שציפיתם

טלמון הוא יישוב קהילתי דתי הנמצא בהרי מערב בנימין וממוקם בגוש טלמונים, בין הישובים דולב ונריה. המיקום המצוין של טלמון מאפשר גישה נוחה ומהירה לערים הקרובות, למשל עשרים דקות נסיעה למודיעין וכ-50 – דקות מירושלים או לתל אביב.

מגורים בטלמון מצפה רועי מציעים שילוב של איכות חיים בנוף הרים וחיי תורה הכוללים חסד, התנדבות וערבות הדדית.

היישוב מונה כ – 300 משפחות ובו מספר מוסדות ציבוריים וחינוכיים כגון בתי כנסת עם מגוון מניינים בנוסחים שונים, מקווה נשים משופץ וחדיש, אולמות לאירועים, מגרשי כדורסל, גינות משחקים מוצלות, מעון, גני ילדים, בי"ס ממ"ד לבנים (הבנות לומדות ביישוב דולב הסמוך), צהרונים, סניף בני עקיבא, מכולת, קופת חולים, ספריה, חדר כושר נפרד הכולל מערכת חוגים לילדים נוער ומבוגרים, חאן לאירוח קבוצות, ופינה חמה לחיילים המפנקת אותם 24/7.

טלמון מצפה רועי מוקף בטבע מרהיב. בישוב ישנה טיילת הליכה-ריצה הכוללת מתקני כושר. בתוך תחום היישוב ישנו מעיין יפהפה, פינות מרגוע הצופות לעמק, ומסלול אופניים מאתגר היוצא מתוך היישוב.

שכונת מצפה רועי

שכונת מצפה רועי הוקמה לזכר תושב היישוב רועי ארבל הי״ד. השכונה ממוקמת במרכז היישוב וצופה לנוף מרהיב של קו החוף והשפלה. המגורים בשכונה מציעים שילוב קסום בין פרטיות לקהילתיות. וכאמור בטלמון מצפה רועי תוכלו למצוא קהילה איכותית, הדוגלת בערכי ערבות הדדית, חיי תרבות ותורה עשירים. כמו כן אפשר למצוא בהרכב האוכלוסייה מגוון אנושי בתוך הקשת הדתית.

המומחיות שלנו, בחברת המתיישבים, היא ליווי והנגשת ההתיישבות עד למציאת הבית שיהיה הנכון ביותר עבור המשפחה שלכם. אם טלמון מצפה רועי מרגיש לכם כבית הבא שלכם, דברו אתנו על החלום שלכם ואנחנו נעשה כל שניתן כדי למצוא עבורכם את ביתכם החדש.

מוזמנים להתרשם מעוד פרויקטים של חברת המתיישבים:

סביבת המגורים היא נושא מהותי ובעל דרגת חשיבות גבוהה אצל כל משפחה. כשמעוניינים לרכוש בית חושבים קודם כול על העיר או על היישוב, שיאפשר לכל בני המשפחה איכות חיים גבוהה.
מעלה לבונה הוא אחד היישובים היפהפיים במטה בנימין ולכן גרות בו כבר כ – 140 משפחות ובתקופה הקרובה מספרם יגדל.
הר חברון הוא אחד האזורים המבוקשים ביותר למגורים בשטחי יהודה ושומרון ומכיוון שלכל יישוב יש את הצביון שלו, הלקוחות בוחנים בדרך כלל כמה וכמה יישובים באמצעות סיורים ופגישות עם אנשי מקצוע של המתיישבים, ולאחר מכן קל להם יותר לקבל החלטות

רוצים להתייעץ?

או השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות