יישוב נווה צוף

תוכן עניינים

מידע למתיישב

מדורגי בוטיק וצמודי קרקע בנוה צוף, מפרט טכני עשיר, מרפסת גדולה לנוף חלומי, נוף פנורמי, גינה פרטית.

במועצה אזורית מטה בנימין, לצד הרי בנימין, שוכן לו יישוב קהילתי המכיל משפחות המייצגות את הקשת הדתית-לאומית. ערב אנושי שמקיים חיי קהילה מגובשת וערבות הדדית המקדמת אורח חיים שיתופי ומשפחתי. המושב מציע אירועים תרבותיים למגוון הגילאים, בית-כנסת, חינוך מתקדם החל בגיל 0, ספרייה, צרכנייה, ועוד שפע של שירותי קהילה שונים במגוון תחומים אשר גורמים למקום להיות לסביבה תומכת ונעימה לגדל בה משפחה.

מושב נווה צוף והסביבה

מושב נווה צוף נקרא בעבר 'חלמיש', היישוב הוקם על-ידי גרעין חילוני וגרעין דתי על הריסותיו של כפר עתיק יומין כחלק מחתימת ההסכם על שלום עם מצרים ופיתוח יהודה ושומרון. מיקומו המרכזי באזור מטה בנימין מאפשר גישה נוחה אל ירושלים, תל-אביב ונמל התעופה בן-גוריון.

האוכלוסייה במושב היא מעורבת ואפשר למצוא בה החל בתינוקות ועד לקשישים, חלקם מתגוררים בבתים שבנו ביישוב וחלקם מתגוררים בבתים שכורים וזמניים ששכרו באמצעות תיווך המתיישבים, עד להקמת ביתם הקבוע במושב. התושבים כולם משתתפים בקהילתיות המאפיינת את היישוב, בעזרה ההדדית ובתחושת המשפחתיות הבולטת ברחבי המקום. מגוון המשפחות אשר באות מכל קצות הקשת הדתית-לאומית הוא רב-גוניות ביישוב לצד לכידות חזקה בין כל התושבים.

לגור במושב

מושב נווה צוף ממוקם במועצה האזורית מטה בנימין שנמצאת במחוז יהודה ושומרון. השם, 'מטה בנימין', מזכיר את המיקום של שבט בנימין בתקופה של התנ"ך וזאת אף על פי שחלקים ממנה נמצאים דווקא במיקום של שבט אפרים. המועצה גובלת ללטרון ממערב ולבקעת הירדן ממזרח, לירושלים מדרום ולאריאל מצפון כאשר רוב שטחה חופף לשטח העיר רמאללה הנמצאת תחת הרשות הפלסטינית. מלבד נווה צוף, ישנן במועצה עוד 45 התנחלויות שחלקן מוגדרות תחת יישובים קהילתיים, חלקן מאחזים, שני מושבים חקלאיים ואזור תעשייה. לצד אלו, באזור מועצת מטה בנימין קיימים גם יישובים פלסטינים, הסמיכות הזו בין האוכלוסייה היהודית לאוכלוסייה הפלסטינית, הופכת את המועצה למקום אשר מתפתחים בו לעתים אירועים וחיכוכים אלימים בין שתי האוכלוסיות באזור.

משפחות רבות אשר נדבקות בקסם היופי שלו ומבקשות לבנות את ביתן ואת חייהן דווקא בנקודה הזו, בעלת נופי הירק המרהיבים. מושב נווה צוף, הצמוד ליער חלמיש שממוקם במערב בנימין, הוא אחד מהיישובים אשר מושכים אליהם אוכלוסייה מגוונת ביותר של משפחות צעירות שמצטרפות אל מייסדי ותושבי היישוב. חברת המתיישבים מסייעת להם באיתור מבנים קבועים, דירות בבניינים קיימים וגם דירות בשכירות, כל משפחה על פי הצורך שלה.

מוזמנים להתרשם מעוד פרויקטים של חברת המתיישבים:

סביבת המגורים היא נושא מהותי ובעל דרגת חשיבות גבוהה אצל כל משפחה. כשמעוניינים לרכוש בית חושבים קודם כול על העיר או על היישוב, שיאפשר לכל בני המשפחה איכות חיים גבוהה.
מעלה לבונה הוא אחד היישובים היפהפיים במטה בנימין ולכן גרות בו כבר כ – 140 משפחות ובתקופה הקרובה מספרם יגדל.
הר חברון הוא אחד האזורים המבוקשים ביותר למגורים בשטחי יהודה ושומרון ומכיוון שלכל יישוב יש את הצביון שלו, הלקוחות בוחנים בדרך כלל כמה וכמה יישובים באמצעות סיורים ופגישות עם אנשי מקצוע של המתיישבים, ולאחר מכן קל להם יותר לקבל החלטות

רוצים להתייעץ?

או השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות