יישוב נווה דניאל

המתיישבים
תוכן עניינים

מידע למתיישב

'נווה נוף' שכונה חדשה בישוב הוותיק והמשגשג נווה דניאל שבלב גוש עציון.
בפרוייקט דירות איכותיות, עם תכנון אדריכלי מוקפד ובסטנדרט גבוה, המשלב אסתטיקה ועיצוב חדשני לצד פרקטיקה ונוחות.
בפרוייקט 14 בניינים של בתים מדורגים עם מרפסות. 5 דירות בכל בניין ושתי דירות בכל קומה. כל הדירות צופות לנוף!
הדירות בגודל 160 מ"ר, 5 ו-6 חדרים. יש דירות עם מרפסת גדולה של 41 מ"ר.

ההתיישבות ביהודה ושומרון מתפתחת מאד בשנים האחרונות. ההיצע הקיים עבור המשפחות גדל וגדל ולא תמיד משפחות יודעות מה האפשרויות ומה מדויק בשבילן.

סוגי היישובים ביהודה ושומרון

ביהודה ושומרון, כמו בכל מקום בארץ, אפשר למצוא ישובים בעלי אופי מגוון. קיימים ישובים שחיים בהם הן חילוניים והן דתיים, רק דתיים או רק חרדים, ישובים גדולים וישובים קטנים, קהילתיים ובעלי אופי עירוני.

ישוב נווה דניאל

יתרונות למגורים בהתיישבות/ ביו"ש

אפשר למנות יתרונות רבים למגורים באזור יהודה ושומרון. המיקום הגיאוגרפי היפהפה, הנוף המרהיב, הקרבה למרכז ומחירי הדיור האטרקטיביים הם רק חלק מהיתרונות. כאמור, בשנים האחרונות, ישובים רבים ביהודה ושומרון קולטים משפחות רבות וממשיכים בתנופת הבנייה ההולכת וגדלה. בשל הצמיחה הנרחבת והענפה בישובים השונים קיימת השקעה רבה יותר בתחומים רבים כמו חינוך, הנגשת שירותים ועוד.

משפחות שמעוניינות בשיפור איכות החיים שלהן, מוצאות כאן את המענה הנכון בהשקעה נמוכה יחסית, אם יהודה ושומרון הוא האזור שאליו תרצו להגיע, פרויקט נווה נוף בנווה דניאל הוא בדיוק מקום שכזה.

יישוב יפהפה על פסגת ההר

הישוב נווה דניאל ממוקם בלב גוש עציון, על הרי יהודה והוא ידוע כמקום השני בגובהו ביהודה ושומרון. מהישוב אפשר לערוך תצפית למקומות שונים, ממערב אפשר לראות את הים התיכון, מהצפון נראה את ירושלים ואפילו את הר הבית וממזרח את הרי מואב. בשל הגובה הרב מזג האוויר בנווה דניאל הוא קר מהרגיל בארץ שכן הרכס עצמו חשוף לרוחות. הרוחות והעננים המגיעים בעקבותיהם מביאים לערפל ולריבוי משקעים, כולל שלג בחורף, בקיץ מזג האוויר נוח יחסית.

אופי היישוב הוא דתי וקיימים בו מעון וגני ילדים. בנווה דניאל ישנם מרחבי דשא, מגרש כדורסל, גני שעשועים, מגרש גלגליות ומתקני כושר. בישוב עצמו קיים אזור תעשייה משגשג המשרת את כל תושבי גוש עציון. יש סניף של בני עקיבא וקיימת בו מסגרת פעילויות העשרה ענפה הן לילדים והן לנוער ולמבוגרים.

הפרויקט החדש 'נווה נוף' יוצר שכונה חדשה בישוב הוותיק והמשגשג. בפרויקט הבנייה בשכונה אפשר למצוא בניינים בדגמים שונים ובהם דירות בנות 4, 5, או 6 חדרים הבנויות בסטנדרטים גבוהים וכוללות תכנון אדריכלי מוקפד. בכל בניין אפשר למצוא דירות גן ופנטהאוזים או דירת דופלקס ובה שישה חדרים וגינה.

המומחיות שלנו, בחברת המתיישבים, היא ליווי והנגשת ההתיישבות עד למציאת הבית שיהיה הנכון ביותר עבור המשפחה שלכם. דברו אתנו על החלום שלכם ואנחנו נעשה כל שניתן כדי למצוא את ביתכם החדש.

מוזמנים להתרשם מעוד פרויקטים של חברת המתיישבים:

סביבת המגורים היא נושא מהותי ובעל דרגת חשיבות גבוהה אצל כל משפחה. כשמעוניינים לרכוש בית חושבים קודם כול על העיר או על היישוב, שיאפשר לכל בני המשפחה איכות חיים גבוהה.
מעלה לבונה הוא אחד היישובים היפהפיים במטה בנימין ולכן גרות בו כבר כ – 140 משפחות ובתקופה הקרובה מספרם יגדל.
הר חברון הוא אחד האזורים המבוקשים ביותר למגורים בשטחי יהודה ושומרון ומכיוון שלכל יישוב יש את הצביון שלו, הלקוחות בוחנים בדרך כלל כמה וכמה יישובים באמצעות סיורים ופגישות עם אנשי מקצוע של המתיישבים, ולאחר מכן קל להם יותר לקבל החלטות

רוצים להתייעץ?

או השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות