יישוב פדואל

המתיישבים
תוכן עניינים

מידע למתיישב

פרויקט מגורים של 160 יח”ד הממוקם ביישוב הקהילתי – תורני פדואל בגוש מערב השומרון.הפרויקט כולל בניינים מדורגים עם דירות גדולות ומרווחות. דירות של 4, 5 ו-6 חדרים ודירות גן.
הבניינים ממוקמים בכניסה ליישוב ומהווים פרוזדור והתחדשות קהילתית לכלל חלקי היישוב.

מי שמחפש מגורים ביישוב ייחודי שהוא דתי תורני, ארץ פדואל היא אחת האופציות הטובות ביותר עבורו. מדובר ביישוב יפהפה הממוקם במערב השומרון ושייך למועצה האזורית שומרון.

הצביון היהודי

ביישוב זה גרות כארבע מאות משפחות והצביון שלהן הוא דתי תורני, זו הסיבה שיש ביישוב את אחת המכינות הצבאיות הוותיקות בישראל – "ארץ הצבי". כבר בראשית ההתיישבות היו משפחות רבות שעלו על הקרקע ודור המייסדים בנה את היישוב ולאט לאט הוא צמח ופרח. וותיקי היישוב מרוצים  מאד מהחיים המגוונים ביישוב ולכן רבים מהם נותרו לגור ביישוב וכך גם דור ההמשך.

אפשר לראות ביישוב משפחות מורחבות רבות שנהנות מאד מהעובדה שהן גרות בסמוך זה לזה ולכן יש ביניהם יחסים מעולים וקשר משפחתי עמוק. כאשר ביישוב יש את רוב השירותים הנחוצים למשפחות אין כל סיבה לעזוב את היישוב ולכן השינויים היחידים שרואים ביישוב ארץ פדואל מתרחשים רק כאשר משפחות עוברות לדירות גדולות יותר כדי להעניק מרחבים לילדים, או לחלופין אנשים מבוגרים שאינם זקוקים לדירות הגדולות שברשותם מחליטים לעבור לדירות חדשות ומודרניות ולכן אנשי המכירות של המתיישבים מציעים להם כמה אפשרויות לבחירה ובהתאם לשיקולים שלהם, הם מחליטים על הדירה הנכונה עבורם.

חיי קהילה ביישוב

תושבי ארץ פדואל נהנים מהימצאותם של מעונות יום לפעוטות, גני ילדים ובית ספר יסודי, כמו כן מעון שיקומי וגן שפתי לילדים מיוחדים. הילדים נהנים משפע של חוגים בתחומי עניין שונים, מגרשי ספורט איכותיים ופעילות בתנועת נוער. כמו כן יש ביישוב ספרייה ייחודית, בתי כנסת, מקווה טהרה, מרכז מסחרי וגם פארק קק"ל שנמצא בסמוך ואפשר ליהנות בו מטיול בטבע ופיקניקים נהדרים.

רכישה של דירה חדשה

כאשר המשפחות גדלות ומצטרפים ילדים חמודים נוצר הצורך לעבור לדירה גדולה יותר. חברת אריאל בונה כעת שכונה חדשה בכניסה ליישוב ארץ פדואל וזו הזמנות מעולה לשפר את איכות המגורים של המשפחות השונות.

משפחות רבות זיהו את הפוטנציאל ולכן הן רכשו דירות של 6-5-4 חדרים אשר מתוכננות באופן יפהפה ומתאימות מאד למשפחות בעלות צביון דתי תורני, במבנים מדורגים בכניסה ליישוב שאפשר לראות מהם נופים מרהיבים.

אחת הדירות המבוקשות ביותר היא דירת גן וזאת כיוון שיש סביב הבית גינה גדולה וזו נוחות מקסימלית למשפחות עם כמה ילדים.אם גם אתם הגעתם לשלב שבו אתם זקוקים לדירה חדשה או שאתם רוצים לגור ביישוב ארץ פדואל, אנשי המתיישבים ישמחו לסייע.

מוזמנים להתרשם מעוד פרויקטים של חברת המתיישבים:

סביבת המגורים היא נושא מהותי ובעל דרגת חשיבות גבוהה אצל כל משפחה. כשמעוניינים לרכוש בית חושבים קודם כול על העיר או על היישוב, שיאפשר לכל בני המשפחה איכות חיים גבוהה.
מעלה לבונה הוא אחד היישובים היפהפיים במטה בנימין ולכן גרות בו כבר כ – 140 משפחות ובתקופה הקרובה מספרם יגדל.
הר חברון הוא אחד האזורים המבוקשים ביותר למגורים בשטחי יהודה ושומרון ומכיוון שלכל יישוב יש את הצביון שלו, הלקוחות בוחנים בדרך כלל כמה וכמה יישובים באמצעות סיורים ופגישות עם אנשי מקצוע של המתיישבים, ולאחר מכן קל להם יותר לקבל החלטות

רוצים להתייעץ?

או השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות