יישוב עפרה

תוכן עניינים

מידע למתיישב

מגדלי עפרה אידיאלים של פעם, סטנדרטים של היום.

אוהבים את האווירה והערכים שיש ביישוב עפרה? ודאי תאהבו את הפרויקט החדש שבה. פרויקט מגדלי עפרה כולל מגוון דירות בסטנדרט גבוה עם מפרט עשיר תכנון מוקפד, תשתיות מתקדמות וסביבה מטופחת לצד גן שעשועים חדש. 3-6 חדרים.

מגדלי עפרה הם המבנים החדשים המוקמים כעת ביישוב עפרה. מדובר בבנייה בסטנדרטים גבוהים מאד ולכן חברת המתיישבים מציעה בהם כמה וכמה סוגים של דירות.

המגמה החדשה בתחום הדיור

מגפת הקורונה והסגרים שהגיעו בעקבותיה יצרו דפוס חשיבה חדש אצל משפחות ישראליות רבות. התקופה שבה כל בני הבית היו יחד בבית וכמעט לא יצאו ממנו, כולם שיחקו, למדו וגם עבדו מהבית הייתה סיר לחץ אצל רבים מהם ולכן הם הגיעו למסקנה שעליהם למכור את דירתם הנוכחית ולקנות דירה אחרת שהיא גדולה יותר ובעלת יתרונות ייחודיים. זו הסיבה שבעקבות המגפה, נמכרו על ידי חברת המתיישבים דירות גן רבות בנות כמה חדרים. החשיבה היא שתהיה לילדים אפשרות לצאת החוצה ולהשתולל, גם בימים שבהם יש סגר וכך הם לא נשארים כל הזמן בתוך הדירה הצפופה.

דירות חדשות במטה בנימין

משפחות אחרות העדיפו לרכוש דירה באחת הקומות של מגדלי עופרה. מדובר במבנים יפהפיים ופונקציונליים בני שלוש קומות בלבד. יש במבנים כמה דפוסים של דירות קומפקטיות בנות שלושה חדרים שמתאימות מאד לזוגות צעירים וגם לאנשים מבוגרים, שכבר אינם זקוקים לדירה הגדולה שהייתה להם עד עכשיו.

ברוב הדירות יש מרפסות שזה יתרון עצום שקיים בבנייני המגורים של מגדלי עופרה, הגדלים של המרפסות משתנים על פי התכנון של השטח. לעיתים מדובר בשתי מרפסות ולעיתים במרפסת שמחציתה מקורה ולכן נעים מאד לשבת בה וליהנות מהמנוחה.

מי שגר ביישוב עפרה או מעוניין לקנות בה דירה כדי לעבור לגור בה, יכול לבחור מתוך ההיצע של מגדלי עפרה בדירות בנות שלושה חדרים, ארבעה חדרים, חמישה או שישה חדרים. התכנון האדריכלי הוא פונקציונלי ויש בדירות האלו חדרי מגורים גדולים, מטבחים מרווחים וכמה חדרי אמבטיה.

הנציגים המומחים של התיישבים מסבירים ללקוחות הפוטנציאליים את היתרונות בכל אחת מהדירות המוצעות להם, כדי שהם יבחנו נושא זה מבחינת גודל הדירה והעלות שלה וכך יגיעו להחלטה מושכלת עבורם.

היתרון לגור היישוב מבוסס

עפרה הוא אחד היישובים הוותיקים במועצה אזורית מטה בנימין ולכן התושבים הם בכל הגילאים והם נהנים מהעובדה שמדובר ביישוב מסודר שיש בו את כל מה שהם צריכים, כמו מעונות לפעוטות, גני ילדים, בתי ספר יסודיים, חטיבת ביניים, אולפנה לבנות ומדרשות.

אם גם אתם החלטתם שזה הזמן לעשות צעד בנושא הדיור שלכם, דברו אתנו ואחד המומחים של המתיישבים יסייע לכם לבחור דירה מהאופציות של מגדלי עפרה.

מוזמנים להתרשם מעוד פרויקטים של חברת המתיישבים:

סביבת המגורים היא נושא מהותי ובעל דרגת חשיבות גבוהה אצל כל משפחה. כשמעוניינים לרכוש בית חושבים קודם כול על העיר או על היישוב, שיאפשר לכל בני המשפחה איכות חיים גבוהה.
מעלה לבונה הוא אחד היישובים היפהפיים במטה בנימין ולכן גרות בו כבר כ – 140 משפחות ובתקופה הקרובה מספרם יגדל.
הר חברון הוא אחד האזורים המבוקשים ביותר למגורים בשטחי יהודה ושומרון ומכיוון שלכל יישוב יש את הצביון שלו, הלקוחות בוחנים בדרך כלל כמה וכמה יישובים באמצעות סיורים ופגישות עם אנשי מקצוע של המתיישבים, ולאחר מכן קל להם יותר לקבל החלטות

רוצים להתייעץ?

או השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות